torsdag den 7. juli 2011

Posebukser

Så har jeg fået syet de første 2 par posebukser til Kaja.
Det ene par er syet i et tyndt deminfarvet stof og har elestik i bukseben og i taljen.

Det andet par er i blomstret bomuldsstof og med pink ribkant i bukseben og i talje.


Jeg havde købt en del af dette blomstret stof, da jeg egentlig ville have syet babysengetøj til Kaja af det.
Men jeg har åbenbart ikke stået og manglet mere sengetøj, og nu skal hun snart bruge juniordynen istedet.

Bukserne er klippet efter Minikrea´s mønster på posebukser.

Jeg har tidligere forsøgt mig med et buksemønster i bogen 3-6-9, børnetøj som vi kan li.. men dengang blev jeg bestemt ikke tilfreds med resultatet og derfor er der gået lidt tid før jeg har forsøgt med bukser igen..

Denne gang er jeg dog godt tilfreds og det er bestemt ikke de sidste par bukser jeg syr til Kaja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...