lørdag den 9. juli 2011

TO-DO

Jeg har vovet mig lidt ud i blogverden.. en ny verden for mig.
Jeg har den sidste tid fulgt lidt med på et par forskellige blogs for at få lidt inspiration. Den ene af disse blogs er www.westmose.blogspot.com.
I denne uge har jeg valgt at hoppe med på en To-do leg, hvilket betyder at jeg sætter mig et mål nu, som skal være nået inden på torsdag.

I denne uge har jeg 3 mål:

 1) at sy en ringslynge til mig selv.


2) at få syet et sæt sengetøj med jungledyr til min venindes datter.


3) at sy en toilettaske til mig selv. Fra nogle år siden klippede jeg stoffet til en nederdel til mig selv, jeg er dog ret sikker på at jeg ikke længere kan passe den størrelse, så nu skal de stykker bruges til noget andet.. satser på at det bliver en toilettaske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...