fredag den 28. september 2012

Styr på maden og endnu en hund

 
Igår aften røg denne hund igemmen symaskinen.
Denne gang er det en hund til Kaja. den er syet i 4 forskellige stoffer. Da Kaja så den imorges, sagde hun straks VOV VOV, MIN!!!!
og så blev den kysset og krammet.
Lige nu ligger den i sengen og sover sammen med hende. For den har straks taget pladsen på hovedpuden.
 
Nu mangler jeg bare at sy en blå til Casper :o)

 
Casper er endelig begyndt at kunne spise grød, men det betyder også at der svines en del. :o)

Så idag fik jeg lige smidt disse hagesmække igennem maskinen (jeg fik lavet en blå mere, men den er ikke værd at tage billeder af lige nu, da den allerede er taget i brug) . De blå syninger er til Casper og de 2 med lilla er til Kajas dagpleje. Jeg skal lige have syet 3 stk mere til dagplejen men jeg manglede tisseunderlag til bagsiden.

Hagesmækkene er lavet af de billige håndklæder fra Ikea, tisseunderlag med frotte på bagsiden og lidt stofrester som kant/bindebånd.

De har en fantastisk størrelse så de kan fange det meste og samtidig kan bruges til at tørre munden med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...