torsdag den 13. december 2012

Hippi bukser iflg. manden

 
Jeg har syet endnu et par bukser til Kaja. De er igen syet efter Mini-kreas mønster på posebukser.
Stoffet er babyfløjl fra Stof2000. De har fået en pink rib i ben og linning og så er der lyserødt bomuldsfoer indeni.
 
Da kæresten så bukserne, mente han, at man hurtigt kunne tænke at Kajas forældre er hippier... ;o) men nej, det er vi ikke. og med en enfarvet bluse er jeg sikker på at de kan give lidt farve og spræl i den mørke tid. :o)

3 kommentarer:

  1. Det ville nu ikk være min tanke hvis jeg så hende i dem. Og lige et par jeg selv kunne finde på til mine piger

    SvarSlet
  2. Det er måske fordi han er lidt misundelig på de fede bukser :)

    SvarSlet
  3. :-) det var vidst ikke så slemt da de kom på :-) men linette. Jeg er ikke sikker på at de vil klæde ham. ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...