lørdag den 9. februar 2013

Skibet er ladet med H



 
Hugo: Vores skønne hund som vi måtte sende i hundehimlen i sommers. Han blev 12 år og 8 mdr. Han var en fantastisk hund som fandt sig i næsten alt. Han var dog fræk som få. Han har engang snuppet cylottestegen ud af ovnen fordi lågen stod åben mens den var på grill. Hugo elskede at lege med pind og lign. Ved juletid kom han med grannåle som han pænt afleverede og forventede at de blev kastet igen. Min kæreste har haft Hugo siden Hugo var ca. 6 mdr. gammel og det var bestemt "fars" hund. Hugo havde et fantastisk sind.

Hæklet dåbskjole: Min farmor hæklede den til mig da jeg blev døbt. Min lillebror er også døbt i den. Havde du spurgt mig fra 10 år siden ville jeg have forsvoret at mine børn ikke skulle døbes i en hæklet kjole. Men idag er jeg glad for kjolen :-)

Høns: vi har 4 høns i haven. :-) de holder os selvforsynende med æg, når de altså lægger æg. Lige nu er det for koldt og mørkt , men vi glæder os til foråret når de begynder igen. Disse høns er fra 2012, for i efteråret 2011 havde vi glemt at lukke for hønsene en enkelt nat og så havde Mikkel ræv forsynet sig. :-(

Hippie: En hvid schæfer. Jeg købte hende fra hvalp sammen med min ekskæreste. Da vi gik fra hinanden blev hippie boende hos ham, men i sommers flyttede hippie herhjem fordi han ikke havde tid til hende. Desværre kunne Hippie og Freja ikke sammen, så Hippie er flyttet til Lolland og bor på landet hos en sød familie.

2 kommentarer:

  1. Sikke et skønt H-indlæg, rigtig sødt bogstav med hunden :-D
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Flot H-tegning. Og lækker collage med hunde, høns og hæklerier. Ærgerligt at Hippie og Freja ikke kunne sammen. Men bare de begge har det godt nu! : )

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...