onsdag den 6. marts 2013

Vasken.. ja bloglegen gik i vasken for mig

 
V for vaskebjørn

 
Bloglegen gik i vasken for mig.. Vi var i sommerhus og så kom jeg ikke rigtig videre med tegningerne.. De skal dog nok komme når jeg laver en samling med dem alle. Men sandheden er at jeg mangler fra Y-Å. og lige nu synes jeg ikke at min blyant vil tegne..
 
men indlægget om V er
 
Vandhunde: vi var i sommerhus med min familie, og her var der en swimmingpool. Vi skulle fejre min stedmors 60 års fødselsdag.
 
Vitaminpiller.. Kaja elsker de vitaminpiller, så hver morgen husker mig på at hun skal have piller... 2 stk.. for hun får både vitaminpiller og Kalkpiller. (fordi hun ikke får så meget mælk, da vi mistænker laktose-intolerans.
 
Vågne op: Kaja ligger og er en lille gavtyv, lige efter hun er vågnet op. Hun ligger og putter i fars arme.
 
Vintergækker: ja billedet er taget i midten af februar.. nu er vintergækkerne helt oppe, og jeg har plukket lidt blomster til gækkebreve.. :o)
 
 
X som Xylofon
 

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine dine tegninger :)
    Kommer der snart en helt indlæg med alle tegningerne samlet?

    Kig forbi min nye giveaway, måske det har interesse :)

    http://brineh.blogspot.dk/2013/03/fdselsdags-giveaway.html

    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Ja jeg laver et samlet indlæg, så snart jeg får lavet de sidste bogstaver.. og de bliver farvelagt.. :o)

    Jeg gik lidt i stå og jeg har ikke rigtig kunne få de sidste tegninger ned på papiret.. Men de er på vej :o)

    jeg skal bestemt være med i din give away.. jeg har bare ikke lige været ved en computer så jeg har kunne linke.. :;o) jeg skal jo være med, med flest mulige lodder.. :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...