mandag den 20. maj 2013

Besøg i Smuksak

I pinseweekenden har vi haft børnefri weekend. Mine svigerforældre har passet begge de små og så har kæresten og jeg været en tur i Århus til Classic race.

Kæresten er meget interesseret i motorsport og fra 4 år siden (inden vi blev kærester) var jeg med på et afbud til Lemans. Det vækkede også lidt interessere hos mig, så jeg synes det var helt ok at tage til Århus med det mål.

 Jeg havde dog et krav!! at jeg ville et smut i Smuksak og se butikken.


Det var Frk. Turkis der stod i butikken i lørdags, vi havde en hyggelig snak og jeg var rundt og se de forskellige ting i butikken. Sikke en masse inspirerende ting.

Jeg havde besluttet hjemmefra at jeg skulle se om jeg kunne finde en Lampeskærm til Kaja eller Caspers værelse. Jeg er helt vild med Lines lampeskærme,  Men desværre var der ingen skærme til loftet. Og de skærme som der var i øjeblikket var for små til den "stander" som jeg har herhjemme.

Jeg gik dog ikke tomhændet derfra. Det kan man slet ikke fra den butik. :o)

Jeg fik købt 2 stygemærker fra XoEinDing, lidt hæklet konfekt fra Mig og Maya, og Neongule stjerneøreringe fra OhDeer.
Øreringene er pakket ind, da det er en gave til Pi, så dem kan I ikke se.


Konfekten bliver nok gemt til pakkekalenderen til Kaja. For hvis hun får dem nu, er de hurtigt tygget i stykker af Casper, som stadig putter alt i munden.

Stor ros til pigerne der står bag butikken og pøj pøj med butikken fremover. Jeg kigger bestemt forbi igen, hvis jeg en dag kommer i nærheden af Århus.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...