søndag den 19. maj 2013

Yes.. Første delmål

Som jeg skrev fra knap 4 uger siden. Så er jeg gået i gang med projekt .. Tab mig! Fredag morgen skulle jeg på vægten og humøret blev højt da den viste -3 kg :-) og målebåndet på maven viste minus 5 cm :-) kanon start på en skøn weekend.

Jeg snupper nogle flere uger så næste mål bliver sankt hans :-)

Lige nu er vi på kæreste weekend i århus. Jeg skylder et par indlæg, bla om tøjet fra guldbrylluppet. Vanish har taget pletterne. Jeg har bare ikke nået at tage billeder.

Det vil også komme indlæg om smuksak butikken som jeg da var nød til at besøge når jeg er på disse kanter. :-)

Men lige nu vil jeg nyde nuet :-)

Typisk at vågne kl 5 om morgenen når man ellers kan sove længe

2 kommentarer:

  1. Tillykke. Hvor er du sej!
    Her er jeg desværre gået lidt i stå igen igen igen... :)

    SvarSlet
  2. Super sejt, tillykke med det!! Åååårh, jeg synes det er sååå hårdt at være på skrump, så jeg er slem til at finde på undskyldninger for at slippe udenom (selvom minus fem centimeter i taljen dælme ville gøre underværker på æbleformen her :-S).
    Go' pinse :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...