søndag den 9. juni 2013

Barbapapa kage

 
Min venindes datter fyldte 2 år i sidste uge og det skulle de fejre i går.
 
Hun havde spurgt om jeg ville lave kagen til Emma og temaet skulle være Barbapapa.
 
Den store kage er lyse lagkagebunde, hindbærmousse og hvid maraboucreme. Badebassinet er lavet af drømmekage. Det var ikke den oprindelig plan at jeg skulle lave en ekstra kage ovenpå, men jeg blev pludselig ramt at, at jeg var bange for om der var nok kage. Så jeg lave drømmekage, da en del af børnene ikke er helt pjattet med mousse.
 
Emma elsker at bade og var i Lalandia på hendes fødselsdag.
Så drømmekagen blev til et badebassin.
Da badebassinet først blev opfundet om aftenen, måtte jeg bruge hvad jeg havde. Så vandet blev rester af smørcremen farvet med blå pastafarve.
 
Det var en mere af mine TO-DO der blev til TA-DA.
 
Der kommer et indlæg senere idag om lidt af de andre TO-DOer der er blevet til TA-DA.

1 kommentar:

  1. De er godt nok skønne, Barbapapa-figurerne. FLOT lavet, og sjov idé med badebassinet på toppen. :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...