onsdag den 26. juni 2013

Heks og sankt hans


Vi havde inviteret gæster til Sankt hans i søndags.
Søndag mens de små sov, lavede Pi og jeg en heks til bålet. Hun blev lavet af lidt avispapir, en nylønstrømpe, en hjemmesyet bluse (som var blevet for lille), et stykke velour og nogle grene.



Vi blev 22 mennesker til grill og havehygge.
Jeg fik desværre ikke taget billeder af bøffer og pølser, men vi havde bagt lækkert madbrød til og så fik jeg brug kagerester til romkugler.
Min svigerinde havde sørget for salaten og kartoffelsalaten.


Ungerne hyggede. Her er de ude og gå tur med Casper. Han synes det var skønt at tøserne ville på tur med ham.


Heksen blev futtet af  :o) og jeg røg ikke med..

 

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin heks I fik lavet :-) og hvor lyder det bare hyggeligt at samle sådan en flok :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. den var rimelig hurtig at lave. Og Pi var stolt af heksen .. :o) Det var rigtig hyggeligt.


      Vi holdt barnedåb sankt hans sidste år, og var enige om at vi ville fejre sankt hans igen i år med lidt venner og familie. :o)

      Slet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud - tror vi skal fejre det på nogenlunde samme måde hos os næste år. Rigtig fin heks:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt anbefales... det var rigtig hyggeligt og ikke så krævende planlægningsmæssigt. :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...