onsdag den 10. juli 2013

Genbrug: meget lidt, men..


 
Det er kun lidt af disse bukser som er genbrug.. Det er nemlig blonden  :o)
 
Blonden har jeg fået som gavebånd på en pakke fra flere år siden.
Nu har blonden fået nyt liv på disse bukser.
 
Blonden har 2 funktioner.. pynt.. og at skjule min bommert.. ;o)
 
Jeg havde klippet bukserne i en længde med ribkant, men da jeg syede dem sammen fik jeg syet dem sammen med foér, som var det ballonbukser.. Så er de altså ikke lange nok!!!
 
(Jeg opdagede det heldigvis inden jeg syede buksebenene sammen i skridtet. )
Men de var overlocked og syet, så jeg var for doven til at skulle pille det hele op.
 
Nu har de ligget i skammekrogen et par måneder og Kaja er yderligere vokset et par cm.
Så jeg har måtte forlænge bukserne med ca. 5 cm nederst..
Blonden skjuler nu den syning som der er blevet nede på buksebenene.
 
Stoffet med blomsterne er fra Stof og stil og mønstret er det jeg altid bruger..
Minikreas posebukser.


5 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Og det ser sødt ud med blonden. Pyt med at den skjuler en fejl, det er der jo ikke nogen der kan se :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Nej det skulle jo også helst skjules. Det var en god måde, så stoffet ikke var spildt ;o)

      Slet
  2. Skønne bukser - godt reddet hjem med blonden, det er en rigtig fin detalje til det stof! Sommer-romantiske :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja jeg synes også at den passede godt. og de blev lidt hyggelige, feminine og romantiske :o) Dejligt som supplement til alt det neon mv. :o)

      Slet
  3. jamen hvor er de fine og sikke en god idé at skjule bommerten med en blonde :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...