mandag den 4. november 2013

Endnu et par bukser


Igår fik jeg syes disse bukser færdig til Kaja. De er syet i aquablå babyfløjl fra Stof og stil og med samme farve rib.
 
Lommerne er stjernestof fra Panduro med et råhvidt kantbånd. Lommerne har fået en fold midtpå, så de har lidt pose-effekt.
 
Bukserne er godkendt selvom Kaja synes at det er svært at gå, når hun skal have hænderne i lommerne.. hmm.. det er ikke lige meningen når lommerne hænger nede ved knæerne.. Så de næste bukser jeg laver, skal jeg vidst lave med rigtige lommer. :o)
 
Jeg har flere bukser, men kamera og lys driller, så det må vente til  når manden kan tage billeder af dem i dagslys.
 


4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine - også lommedetaljen, den må jeg huske næste gang jeg syr pigebukser...og børn er så dejlig umiddelbare ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor er de søde! Det giver en meget fin effekt at lave lommerne på den måde - jeg kan rigtig godt lide dem. Hihi - stakkels Kaja - det er da heller ikke nemt, når armene er for korte:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hehe, hvor er hun sød ;-) og fine bukser!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...