onsdag den 11. december 2013

Bukser med stjernedetaljer.

 
Produktionen af tøj til julen er i gang.
 
I dag fik jeg syet disse bukser til Casper.
De er syet i khakigrå/grøn babyfløjl fra stof2000 og sort rib.
Bukserne har fået et bomuldsfoer.
 
Jeg har lavet lidt detaljer på bukserne.
Pippingbånden er lavet af en stjernebomuld fra Stof2000.
Der er sat pippingbånd i siderne og på lommerne.
Lommerne har endvidere fået en stikling rundt i kanten.
 
 
 
Bagpå bukserne har jeg syet 3 stjerner.
 
De er syet med en sort tråd, men den ser blå ud på billedet fordi man kan se de streger jeg har syet efter. Så bukserne skal lige vaskes så stregerne kommer væk.
 
Jeg har også fået klippet stoffet til en matchende skjorte til Casper. Den bliver syet i stjernestoffet, med sorte kraveflipper, sort lomme, hvid stolper og hvide manchetter.
 

 
 
Jeg tror at han bliver piv-lækker, min lille Casper mus.
 

14 kommentarer:

  1. Hvor er du altså dygtig til at sy, Linda. :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte bukser!
    Super fin detajle :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. Han bliver rigtig smart:0)Flotte bukser du har syet!

    SvarSlet
  4. Det bliver da et totalt lækkert sæt. Håber vi får lov at se billeder af det på den lille fyr

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg Skal nok vise billeder af tøj med indhold ;-)

      Slet
  5. Hvor er de bukser flotte - håber du viser skjorten frem, tror det bliver et kanon flot sæt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) jeg skal nok vise skjorten frem. :-) den mangler lige knapper og knaphuller :-)

      Slet
  6. Det bliver da et super flot sæt! Min symaskine er stået af og selvom jeg har lånt en anden kan jeg desværre ikke helt finde lysten til at sy frem igen :o(. Satser på det snart vender - ellers bliver det vist en jul uden hjemmesyede gaver :o(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)

      Ej noget øv med din maskine. Ja det er desværre ikke det samme at sy på en anden maskine :-( håber snart at du får lysten tilbage

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...