mandag den 23. december 2013

Gaveindpakning

De sidste par aftener har jeg været i gang med gaveindpakningen.
Sidste år fik jeg købt lidt for meget gavepapir (læs 50 meter, for meget)
 
Jeg havde først købt 2 ruller men senere fandt jeg 2 andre som jeg hellere ville have..
Så I år valgte jeg at få brugt det jeg havde købt for meget.
 
Jeg er lidt systemmenneske og har det bedst med at mine gaver er ens og pakker i farver så det passer til juletræspynt mv.
Tidligere, da jeg boede alene lagde jeg altid alle de indpakkede gaver ind under mit juletræ så de kunne pynte indtil jeg skulle forære dem væk.. Men efter jeg har fået børn og hunde, kan det ikke rigtig lade sig gøre.
 
 
Rundt i blogland og på IG har hele december været pyntet med sløjfer og jeg er hoppet med på bølgen.
 
Jeg har lavet dem i rødt papir (og et par enkelte i guld) og så har jeg brugt dem som til og fra kort.
 
 
 
Jeg har selv været ude og købe gaverne fra min nevø til mine unger. Pga sygdom i familien, var det , den bedste løsning.
 
Disse gaver skulle selvfølgelig pakkes ind i noget andet papir, så det blev af den mere spraglet slags.
De fik et lille farvet manilamærke, en glimmer stjerne og en gavestjerne..
 
 
 
I dag skal tjeklisten lige løbes i gennem en ekstra gang, så vi er sikre på at vi er klar inden butikkerne lukker.
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...