torsdag den 9. januar 2014

Så er to-do kurven fyldt op

Tiden går.. og den går altså alt for stærkt.. Jeg tror kun at jeg har 18 timer i døgnet i øjeblikket. 

Jeg har ikke nået at lave noget kreativt i 2014, endnu... 

Men nu har jeg fået klippet i lidt stof og fyldt i to-do kurven. 
Nu mangler jeg bare at finde på lidt applikationer og lommer, for at give lidt spræl. 


Jeg håber at nå en del af det i den kommende uge. 

Jeg har sat mig et mål, om at jeg skal have nået mindst 4 af delene inden næste torsdag. 
Så det må være ugen to-do liste







2 kommentarer:

  1. Dejligt med en fyldt kurv,god arbejdslyst;0) og weekend herfra.

    SvarSlet
  2. Hejsa!
    Jeg selv havde også problemer med at træet ville mugne, så der kan jeg ikke rigtig være dig behjælpelig. Desværre.
    Siden jeg har lavet lysestagerne har jeg hørt at de kun må brænde ca. 4 timer for at træet ikke bliver for varmt. Men jeg har også fundet ud af at man kan købe sådan nogle små holdere i bla. Panduro hobby til at putte ned i hullet i træet i guld og sølvfarvet metal. Vedlægger et link dertil. http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/95-Sasoner-andre-traditioner/9550-Lys/955030-Tilbehor/1/030532-Lyshylstre-40-mm-bloklys-5stk
    Bare til info.
    Dejligt at du blev inspireret på min blog. Det er jo lige det jeg gerne vil opnå. Tak.
    Glæder mig til at se hvad du får lavet ud af træet.
    Klem Lonni.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...