torsdag den 19. juni 2014

En zebra med detaljer To-do/ta-da



Så kom der et par drengeshorts igennem maskinerne.
 
Denne gang har shortsene fået et kunstigt opsmøg forneden.
Opsmøget er syet på og foldet inden at bukserne blev syet sammen på inderlåret. Dette var for at sikre at opsmøget bliver oppe, og ikke begynder at hænge.
 
Jeg har syet et par stropper på udvendig men knapperne er kun til pynt. Der er slet ikke lavet knaphuller.
 
Linningen er lavet i samme stof som shortsene, og i løbegangen har jeg trukket en bukseelastik og et bindebånd.
Lommerne er foeret med samme bomuldsstof som opsmøget.
 
Stoffet er fra Stof og stil, og knapperne er vidst fra Netto. (købt for længe siden)
 
uha.. jeg er spændt på at prøve dem på Casper i dag
 


6 kommentarer:

  1. Wow, hvor er det bare blevet fine! Jeg er helt vild med alle de detaljer og det giver virkelig et professionelt look. Jeg håber, han bliver glad for dem 😊

    SvarSlet
  2. Hvor er de fede og jeg er helt enig med Stine - total prof look. Hvilket mønster har du brugt?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. jeg har taget udgangspunkt i Minikreas mønster på de smalle bukser, og så har jeg bare lavet mine egne oplægninger, lommer, og linning og stropper.. Så det er nok mest mit eget mønster.. ;:o)

    SvarSlet
  4. Super skønne shorts med de fedeste detaljer! Dem kan du godt være stolt af :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Tak Line. og heldigvis sad de fint på lille Casper.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...