tirsdag den 31. marts 2015

En bluse med kobberdrys.

 
 
 
Inden sy-daten med Linette, havde jeg udset mig et par mønstre som jeg måske ville prøve..
Bl.a. Cardiganen og denne bluse.
 
Blusen er syet i en tynd jersey med kobbertryk fra Stof og Stil.
Mønstret er fra Ottobre Woman, 2015/02.
 
Jeg har syet blusen i den størrelse som jeg normalt bruger,
men næste gang skal den syes i nummeret større.
(eller også skal jeg nå at tabe mig)
 
Den sidder lidt for tæt til min figur pt.. men her på Linettes gine, sidder den smukt.. :o)
 
Men bortset fra størrelsen, så er det en fed model.
Jeg er sikker på at min sommergaderobe kommer til at indeholde flere af den model.
  

1 kommentar:

  1. Den e også rigtig flot.
    Jeg har ikke fået syet den endnu, skal lige finde det rigtige stof. Men glæder mig allerede til at have sådan en model i skabet.

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...